lördag, augusti 21, 2010

Jag kommer i mina jeans!

Jag blev lite inspirerad av viktbloggaren It's all about taking control, som har ett par jeans som hon testar med jämna mellanrum och ett av hennes delmål är såklart att komma i dem!


Så jag testade mina jeans som jag hade för ett år sedan och som bara legat på hyllan, gissa vad?! Ja det står ju i rubriken, så det har ni väl gissat rätt... Jag kommer i dem igen! De sitter lite tajt, men nog kan jag ha dem alltid!

Sååå glad!! I garderoben finns fler gamla byxor som väntar på att få bli användna igen.
Härligt att göra lite "klädtester" imellanåt och faktiskt se skillnaden även där! Tack IAATC för inspirationen!

1 kommentar:

Benita sa...

Men grattis! :D Åh!

och jag ska genast lägga till dej på min blogg. Och fotona redigerade jag i photoshop efteråt.

Krams!