söndag, augusti 22, 2010

Biggest Loser Sverige, dags att inspireras!

Snart har Biggest Loser Sverige premiär på TV4! Måndagen den 6 september sänds första avsnittet där 7 lag á 2 personer kommer att deltaga. Jag ser verkligen fram emot att följa detta program. Jag älskar den amerikanska serien och beundrar och inspireras av den kraft som finns hos de flesta av deltagarna.

Programledare för den svenska versionen är Jessica Almenäs och tränarna som ska drilla deltagarna är Mårten Nulén och Tanja Djelevic. Personligen har jag ingen aning om vilka dessa två är, så det ska bli väldigt intressant att se deras metoder och sätt att inspirera deltagarna.

Jag menar, vem blir INTE inspirerad av det här:

Bild lånad här

Helt fantastiskt, eller hur?

3 kommentarer:

Malin sa...

Verkligen häftigt! Men jag undrar jag hur bra de mår av att gå ner sådär mycket så snabbt. Det känns inte så hälsosamt. Men nog är det inspirerande!

Madeleine sa...

Jag älskar Biggest Loser. Även om det är svårt, eller snarare omöjligt att gå ner i vikt i deras takt så är det inspirerande och tankeväckande. Kan dom, kan jag! Ska bli kul att följa det svenska!

Biggest Loser sa...

Jag är själv otroligt förtjust i programmet. Precis som ni skriver så är det omöjligt att hålla samma tempo men det fungerar som fantastisk inspiration när man själv vill gå ner i vikt.