tisdag, september 07, 2010

Apelsinkvarg!

Sitter o äter ett kvällsmål med lättkvarg. Förutom lite jordgubbssylt i så var det ju förnämligt gott att röra ner lite apelsinjuice. :) Till och med lillan sitter bredvid och vill äta upp min portion!

Har ont i halsen och mår krassligt idag. Känner att en förkylning tar över mer o mer. Sååå tråkigt! Hade tänkt att träna ett ordentligt svettigt pass i kväll men nu blir det inget med det. :(
Kanske kan styrketräna lite. Men så tråkigt när man inte vågar ta ut sig!

Såg ni Biggest Loser i går? Det var kul att se. Lite för lite träning och mat i programmet och lite för mkt våg och tårar. Men det var ju bara första avsnittet så det blir nog bra i längden! :)

Nu ska jag se om jag kan ordna en matlåda till i morgon och gå ner i gymmet o spänna lite muskler ;)

Kram på er!

1 kommentar:

Malin sa...

Usch, det är verkligen så tråkigt att vara förkyld! Särskilt när man precis har kommit igång med mat och träning.. Det är alltid såhär det börjar när jag kommer av mig. Men nu går jag till skolan iaf, så lite motion får jag ju. Dock tar det mycket längre tid och är jobbigare än normalt, särskilt på hemvägen när det nästan bara är uppförsbacke i en halvtimme :P

Lät ju gott, får testa apelsinkvarg jag med. Tycker det är toppen att äta! Frukost, mellanmål och kvällsfika, haha :P

Jag såg biggest loser, tycker ungefär som du. Men de gick ju ner sjukt mycket! Helt galet!