måndag, februari 13, 2012

Vecka 11 och 12: +0,3 kg (v11: + 2 kg, Vecka 12: -1,7 kg)

Förra veckan var ju ingen rolig vecka, som ni förstått. Jag ville inte ens skriva in på bloggen vad jag gått upp. Jag ville bara göra en omstart och tycka lite synd om mig. Men den här veckan gick det bättre. Jag gör en uppdatering för båda veckorna i en, så summa sumarum har jag alltså gått upp 3 hg, men jag tittar hellre på siffran på vågen från förra veckan: -1.7 kg, det är det jag får fokusera på och ta med mig in i den kommande veckan.

viktnedgång v.11 o 12 : +0.3 kg (nuvarande vikt 93 kg)
total viktnedgång: -10 kg (startvikt 103 kg)
BMI :  33 (start-BMI: 36.5)

Total viktnedgång under rivstarten (v.6 av 8, startvikt 94,6): -1.6 kg

I morgon ska jag och barnen åka iväg några dagar till mormor och morfar, det är ju sportlov, och även om de inte går i skolan så ska de väl också få känna av lite kul ledighet? Badkläder ska med, så jag hoppas att jag kan få simma några längder på badhuset också när vi ändå är där. :)

1 kommentar:

Michelle Eriksson sa...

Hej!
Grattis till dina - 10 kg!!! :D
Jag håller också på att kämpa mot vikten(-13.3)sedan 21 november 2011. Denna vecka hade jag +/-0 och kommer att köra ännu hårdare för att se ett bättre resultat tills måndag! ;) Är på väg till gymmet nu!
Peppkram
/Michelle