onsdag, februari 08, 2012

Det går bra nu! säger Mange schmidt

Men själv sätter jag en klammer mellan "går" och "bra" och skriver INTE. NOT. NJET.

Jag fyller år i dag! Heja mig och grattis på mig! :) Fortfarande närmare 30 än 40. Åtminstone ett år till.

Jaha, jag kanske skulle uppdatera hur det gått i veckan också. Tänkte att ni kanske skulle bli borttrollade om jag började prata om annat...

Veckan har inte varit nån höjdare. Vi har sjukstuga här hemma, då tycker man synd om sig själv. Orkar inte laga bra mat. Och med kylen full av överblivna kakor från jobbet (jo, jag driver ett kafé...) blev det inte bättre.

Nej, jag vägde mig inte i måndags utan väger mig kommande måndag i stället, så kör vi vidare.

Vi drar ett streck över detta.
Vi vänder blad.
Vi glömmer, biter ihop, går vidare.

Ja ni fattar....

Inga kommentarer: