måndag, december 05, 2011

Vecka 2: -1 kg (totalt -4.4 kg)

Jag får säga att jag är jättenöjd med ett kilo ner denna vecka, jag har vetat att det inte skulle hinnas med nån direkt träning utan jag fick helt fokusera på maten. Jag har flängt hit o dit så roddmaskinen har fått stå o vila.
-4.4 på två veckor är kanon, jag kan inte bli nöjdare!

Jag har skaffat en bra app till mobilen också från shapeupclub.se, den är riktigt bra, enkel att fylla i kalorier, träning, vikt och mått och man får diagram som man även kan spara i excelform, precis vad jag var ute efter!

Sååå, så här ser det då ut:
Viktnedgång v 2: -1 kg (nuvarande vikt 98,6)
total viktnedgång: 4.4 kg (startvikt 103 kg)
BMI v. 2: 34,9 (start-BMI: 36.5)

Jag såg när jag uppdaterade i spalten till höger att jag hade skrivit helt galet där förra veckan, att jag vägde 96,4, vilket ju inte var sant, men jag hoppas att ni läser mina inlägg :)

Nu startar vecka 3, som förhoppningsvis ska innehålla MER träning och MER vatten (slarvar med det).
Hej så länge! :)

Inga kommentarer: