fredag, december 30, 2011

Viktigt

När man fokuserar på viktnedgång, är man helt blind utan sin badrumsvåg. Jag blir tokig på att inte kunna väga mig. Tanken var att jag skulle åka o köpa en ny idag men vi är sjuka hela familjen. Hoppas jag kan ordna det i morgon. Har ingen aning om vad julhelgen satt för spår - om den gjort det ens. Jag har varit supernoga hela veckan nu i alla fall m att räkna kalorierna. Ska bli intressant när jag väl kan väga mig igen... Måste väga mig senast måndag, för då börjar rivstarten!

1 kommentar:

emma-isabella sa...

Hej hej :)
Fin blogg du har!
Åhhh känner igen det där med vågen. an bli lixom besatt. MÅSTE väga sig.. men inte bra.

Såg på Cornelias sida att du ska vara med i Rivstart 2012.
Lycka till.
Kommer kika in här och följa/peppa dig så gått jag kan.
Kramkram från en som åxå ska kämpa :)