måndag, november 28, 2011

Vecka 1: -3,4 kg!

Yes! Första veckan gick ju bra, guuuuu så skööönt! :)
Har varit iväg några dagar i veckan och inte riktigt kunna styra lunch- och middagsinnehållet - men det har gått bra ändå! Lagom portioner och mindre av fikat.

Sååå....
total viktnedgång: -3,4 kg
Denna veckas vikt: 99,6 kg

Vad gött det är att vara under hundra igen!! Never again!

Denna vecka har jag fokuserat på det som har varit min stora last - nämligen choklad och fikabröd. Det har faktiskt gått förvånansvärt bra. Nu kämpar jag vidare :)

Det blir kanske inte fullt så många inlägg nu som det var min förra viktnedgångsvända innan jag blev gravid, det är som sagt mkt med en bebis och hans storasyskon. Vi får se!

Ha en fin vecka!

1 kommentar:

Bella sa...

WOW! Vilken härlig kickstartsvecka hörru! Hittade hit idag, ska bli spännande att följa din resa!!!