måndag, januari 16, 2012

Vecka 8: - 1 kg - och lite minskade mått

Så där ja, då var vi någorlunda på banan igen efter förra veckans fadäshelg. Känns skönt att det rullar på igen.

viktnedgång v.8 : -1.0 kg (nuvarande vikt 94 kg)
total viktnedgång: -9.0 kg (startvikt 103 kg)
BMI v.8 :  33.3 (start-BMI: 36.5)

Total viktnedgång under rivstarten (v.2 av 8, startvikt 94,6): -0.6 kg

Idag har jag också tagit lite mått, har ju inte gjort det sedan jag började denna resa i slutet på november, så det var spännande att se skillnaden - särskilt i midjan!!


Midja: 100 cm (vid start 111 cm) Totalt: -11 cm
Byst: 102 cm (vid start 103 cm) Totalt: -1 cm
Stuss: 130 cm (vid start 133 cm) Totalt: -3 cm
Arm: 36 cm (vid start 37,5 cm) Totalt: -1.5 cm


Tyvärr tror jag att jag mätte bysten lite tokigt vid start, för jag märker på BH:ar och tröjor att det måste vara mer cm som rykt där, men men...


Nu har jag ätit lite omelett med rökt skinka. Skall strax ta en promenix med barnvagnen.
Ha det gott vänner!

2 kommentarer:

Bella sa...

Härligt med minus!!!

Jessica sa...

Grattis till minuset!!! :D Peppkram