fredag, januari 13, 2012

Roddpass och fredagsmys!

Först och främst vill jag tacka er för era goa kommentarer och peppande! Ni är grymma!

Har precis kört ett riktigt härligt roddpass här och är så där härligt skakig i armar och händer nu när jag skriver. Finns inget härligare än att hinna med ett pass på fredagen precis innan familjen börjar samlas för fredagsmys. Mina föräldrar är kvar här i helgen och umgås med oss. Underbart!

I kväll blir det kyckling i ugn med vitlök, ananas och lite goda grönsaker och till det lite ris och sallad. Har till och med så pass med kalorier till kvällen att det blir ett glas rött till maten. Sen kör vi på genomgående vatten igen.

Tror det har gått rätt skapligt den här veckan. Känner mig taggad till tusen och stressen har lagt sig.

Nu ska jag förbereda maten!

Ha en fin helg! På måndag är det dags för lite siffror igen och då tänkte jag även ta nya mått! Ska bli spännande.

Inga kommentarer: