lördag, oktober 02, 2010

Kanske kanske...

Det är något väldigt hemligt jag måste skriva av mig om. Jag vet ännu inte, för det är inte riktigt dags än och jag vill vänta några dagar innan jag kollar. Och jag vill känna efter lite mer om det jag anar verkligen är sant. Det kanske inte bler mer viktnedgång för mig på ett tag. Snarare kanske jag går upp de kilon som jag så tappert har gått ner.

Här är jag anonym, så här kan jag ju faktiskt dryfta mina tankar. Skönt.
Jag vågar inte riktigt hoppas, för det har jag gjort så många gånger nu. Och om det visar sig vara sant, så vågar jag inte heller riktigt hoppas. Är så inställd på att det slutar likadant som de senaste 2 gångerna. Missfall.

Kanske kanske är jag gravid. Men bara kanske.
Och jag vågar inte hoppas. Jag vill hoppas.

Håll tummarna.
På måndag är det vägningsdag. Får se om jag har något mer att berätta då.

5 kommentarer:

Malin sa...

Åh, vad mysigt om det är så :) Jag håller också tummarna, kram på dig!

Tweety sa...

Då hoppas vi på det bästa ;-) Kramen

Cinderella sa...

Jag förstår att du inte vågar tro än men samtidigt inte kan tiga-jag gör som de andra, håller alla tummar och tår!

Hanna sa...

Å vad mysigt. Jag kommer ihåg känslan! Jag håller tummarna att du är gravid!

Sputnik sa...

Ska hålla tummarna för dig. Jag är avstängd från Olgas blogg, fattar inte varför och har anmält henne, vill bara skriva varför jag försvinner brukar ju kommentera en del under Sputnik. Något med mig har hon stört sig på och har nu stängt av mig helt emot mama.nu regler. Man får tydligen inte tycka annorlunda än Olga och är man inte glad har man inte på bloggen att göra. Försöker göra inlägg men hon sitter och plockar bort dem, orka! /Sputnik